söndag 21 mars 2010


Söndag - sola och bada
Har varit ute på en härlig morgonpromenad och när vi kom hem så käkade vi en tidig lunch, kokade varm choklad och gjorde i ordning lite fika för att sedan bege oss mot Frans-Pärs. Frans-Pärs är en gammal gård som ligger högt på en backe. Huset är nu mera typ i Östersund men det finns ett vindskydd med grillmöjligheter där nu. Eller var det bara en lada? Hahaha, jag kollade inte så noga. Vi satt ute i snön. Det var mycket folk där. Massa barn också. Vi följde med Maria, Thea och Jon dit. Jag åkte madrass med barnen och sedan blev jag så blöt och slut att jag nästan somnade i solen. Det var riktigt härligt ute fast det blev lite för kallt där runt 14-snåret så vid kl 15 drog vi oss hemåt igen.
Nu sitter jag här och måste göra klart mina skoluppgifter. Jag jobbar ikväll så jag har bara några få timmar på mig!
Skynda skynda, säger jag till mig själv men ändå händer det ingenting. Hmm.
Ha en trevlig söndagskväll alla!

Inga kommentarer: