fredag 5 mars 2010


Fredag - sportlov
Har varit ute på en härlig joggingtur med efterföljande promenad här på eftermiddagen. Eller runt 14-tiden för att vara exakt. Det var riktigt härligt i det fina vårvädret! Det var också ett toppenbra sätt att starta sportlovet på. Ja det heter ju faktiskt sportlov. Är det inte komiskt så säg.....
Jag har kycklingfiléer på upptining i micron (svag värme...) och har tänkt laga typ kycklingfiléer inlindade i bacon och WB-ost. Om vi nu har kvar någon WB-ost. Jag är inte helt säker på det men annars så tar jag väl bara något annat. Till denna goda kyckling så ska jag antingen ha pressad potatis eller klyftpotatis. Jag har inte bestämt mig än. Men det kanske egentligen är godare med klyftpotatis...nåja vi får helt enkelt se vad det blir!
Imorgon åker vi i väg till Umeå. Det är dags för årets House Of Metal. För er som inte vet vad det är så klicka på namnet så kommer ni till hemsidan. Det är nog inte ett enda band som jag gillar som ska spela men det ska ändå bli kul att dra dit och träffa folk. Självklart ska jag även se på Three Minute Madness också eftersom de är Burträskare!! :)
Jaa, för att försöka förklara lite bättre. Om jag skriver om t.ex. Anna i ett inlägg så har jag oftast länkat till hennes blogg. Skriver jag om ett band kanske jag har länkat till deras sida osv. Så för pilen över namnet så märker ni ifall det är en länk :) 
Nä nu ska jag kolla kycklingen!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: