tisdag 23 mars 2010


Tisdag - ont i knät!

Hinner knappt med att uppdatera idag men jag har i alla fall varit på skolan och sedan var jag ute på en joggingrunda följt av en promenad och sedan dammsög jag nedre våningen innan jag tog mig en dusch, käkade middag och drog iväg på jobbet för personalträff. Kom hem från jobbet vid 20.00 och då var Sara redan här och hade med sig en köpt kladdkaka + att hon hade blandat saft och gjort i ordning haha. Riktigt snällt av henne!
Vi har sett på TV och käkat onyttigt som sagt. Nu är jag så trött att jag håller på att somna här framför datorn så jag ska skynda mig i säng.
Jag vill ju vara pigg i morgon då det bär i väg till Bygdsiljum för snowboardåkande.
Jag hoppas dock att mitt knä pallar med det. Jag fick riktigt ont idag efter joggingturen faktiskt. Det är första gången på väldigt länge nu. Typ sedan i höstas i alla fall. Det blir så stötigt när asfalten börjar komma fram och jag inser att jag måste lägga i hålfotsinläggen nu också. + att jag ska försöka undvika asfalten, så mycket som det bara går i alla fall!
Sov så gott!

2 kommentarer:

Simone Wennberg sa...

Fan vad du är duktig som är ute och springer hela tiden!

Mixtre sa...

Men du! Spring inte på asfalt, åk längdskidor istället, det är mycke bättre träning! Åsså sluta åka snowboard å åk skidor istället. Snowboardåkare sitter bara ner å är ivägen..