onsdag 24 mars 2010


Onsdag - Bygdsiljum

Ååh vilken härlig dag! 
Jag blev lite skeptisk i morse då jag hade klätt på mig och höll på att göra i ordning fikat då jag såg att det var -16 grader ute. Jäklarns också tänkte jag, det lär inte bli någon friluftsdag idag! Men positiviteten tog överhanden och visst var väl det tur för det blev ju friluftsdag och vi har haft kanonväder!
Jag och Emeli har skrattat mycket och haft riktigt roligt! 
Vi åkte i skogen ett par svängar och så satte vi oss på våra snowboardar och åkte som pulka. det gick fruktansvärt snabbt och tur var det minsann att vi hade brillor och huvor på oss för snön sprutade nå jääkulskt.
Naturligtvis tog jag inga bilder på det hela eftersom jag helt enkelt var för upptagen med att ha kul!
Jag har inte känt av knät idag men jag får se hur det känns på fotbollsträningen ikväll.
Michael (visst var det du? haha), vi snowboardåkare sitter inte alls ner och är i vägen för folk! Du måste ha träffat på några tråkiga, lata snowboardåkare som inte vill åka? :p
Och ja, längdskidåkningen har faktiskt inte gått så bra på senaste tiden. Det var helt enkelt för svårt för mig. Jag är för vek tror jag. Jag går ju i princip fram på skidorna...Det kan väl inte vara så effektiv träning ändå?
Nu ska jag slänga i mig nå mat för att senare dra iväg till stan!
Hej hopp!

Inga kommentarer: