måndag 22 mars 2010


Måndag - joggingen är igång igen!

Idag har jag varit på skolan men det har inte blivit mycket värt gjort där inte. Först möte med elevrådet och rektorn fram till lunch och sedan bara en massa snack på engelskan.
Efter skolan drog jag ut på en joggingtur och en liten promenad på det.
Jag har prövat glasögonbågar hela eftermiddagen. Jag försöker intala mig själv att jag inte ska köpa några men jag blir väääääldigt sugen vill jag lova! Endast 415 kr... Men jag måste ju ha glas till också och det är ju inte så billigt. Förra brillorna gick på 5500 kr så jag är inte så pepp på att betala sååå mycket igen då jag inte ens har haft mina glasögon i tre år ens. Nåja, jag ska kolla upp möjligheterna för att kunna få glasen gratis av Synsam eftersom jag har kvar garantin och de har gått sönder på glasögonen jag använder nu. Om jag då går dit med mina nyinköpta bågar, tror ni att de sätter in glas gratis då? Jag har alltså beställt dessa bågar via internet och inte på synsam. Jajja, jag ska kolla i alla fall!
Jag har jobbat  ikväll och kom hem kl 22.
Nu ska jag hoppa i säng och ladda inför morgondagens redovisning och prov. Jag är faktiskt väldigt nervös. Jag tror att det kommer att gå skit rent ut sagt!
Hej hopp!

Inga kommentarer: