tisdag 2 mars 2010


*    *    *    *    *    Tisdag    *    *    *    *    *
Ja nu har jag suttit och fixat och trixat litegrann med bloggen igen men jag är inte alls färdig än.
En sak som gör mig väldigt lycklig idag är att min dator tydligen ska vara klar om två dagar!
Det blev ingen ny eftersom de kunde laga min gamla men det gör ju ingenting!
Huvudsaken att jag slipper ha Gurras mac :)
Har för övrigt varit på skolan idag och arbetat hårt. Jag tänkte försöka skriva klart lite om andra världskriget ikväll också men vi får se hur det går med den idén.
Gurra fyller år idag - GRATTIS! :)
Nu inväntar vi mamma, Hans och mormor. När de kommer ska vi käka middag och sedan tårta osv.
Det kommer väl lite bilder ikväll då :) 
Ha det så bra!

1 kommentar:

Anna-Gerd sa...

Fint de blev i din blogg. Men tycker du inte att du ska he in lite regn iställe för snö? Eller kanske en sooolstråle? Då kanske de blir våååår snart!