torsdag 18 mars 2010


Torsdag - snöstorm
 
Jag är hemma och är sjuk idag också. Eller sjuk och sjuk. Jag är väl så gott som frisk nu men jag vilar upp mig inför morgondagens redovisning av andra världskriget. Jag kommer att misslyckas totalt eftersom jag inte förstår det jag pratar om men hur som helst så ska jag förhoppningsvis få det klart i morgon så jag slipper tänka på det mer senare!
Annars då? Jag har försökt fixa lite på datorn men den har jäklats. Jag trodde ju att de hade fixat hårddisken när den var inlämnad också men inte det inte. De ordnar ju inte saker i onödan inte. Jag måste väl skicka in den igen snart istället.
Gurra håller på att göra pannkaka (ja ni vet pannkaka=det man gör i ugnen :) och jag ska springa iväg och vispa grädden. Han ska in till lasarettet sedan eftersom hans mamma åkte in idag. Hans pappa fick lunginflammation i slutet av förra veckan men har blivit lite piggare efter penicillinet och nu blev hans mamma dålig istället. Tror inte det är lunginflammation men. Jag hoppas hon får åka hem fräsch imorgon.
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: