fredag 12 mars 2010

 Fredag - helg
Skulle verkligen behöva göra klart plugget men vad gör jag istället? Jo jag sitter här och skriver på bloggen...kollar lite på facebook också. Datanörd är vad man är. Jag har kommit fram till att jag är sååå effektiv när jag inte sitter vid datorn men det är ju så svårt att låta bli när jag är så nyfiken på allt som händer haha.
Igår var jag i alla fall hos Moa hela dagen. Vi åt och åt och åt och åt. Gott var det och kul hade vi! Fanny och hennes kille kom förbi på kvällen också. Mycket trevligt! Jag drog även förbi Jon och Maria på vägen hem en sväng 
I morse gick jag en långpromenad för att bränna fettet från gårdagens ätande, runt Västomsundet. Riktigt härligt i solen men det var ändå rätt kallt idag tyckte jag.-5 då jag började gå.
Väl hemma igen så gjorde jag mig i ordning inför en tripp till Åkullsjön där jag drack litervis med kaffe och pratade en massa med Sofia. Riktigt trevligt var det! Jag blev lite fundersam när hon påpekade att hennes son faktiskt fyller 9 år i år och börjar 3:an till hösten. Då kände jag mig plötsligt så gammal eftersom jag hann ha honom på dagis en sväng...tänk att tiden går såååå himla fort?!?!
Kom hem lagom till middag. Lagade korvstroganoff med ris och nu sitter jag här och inväntar att klockan ska slå 19.00 så jag kan bege mig mot jobbet. Jobbar till 23.45 ikväll. Ska ha mys/filmkväll på fritidsgården. Mycket trevligt kommer det nog att vara. Kanske att jag får förlora i biljard mot någon sugen biljardspelare också, men jag är inte bitter. Nej nej...så länge jag får spela något så är jag nöjd! :)
Ha en trevlig fredagkväll!
psst. Jag och Empan lekte på Leos...med Leo...

Inga kommentarer: