onsdag 3 mars 2010


Onsdag
Dagens tema är... kärlek! Varför är man kär? Nää jag skojas bara, jag vill bara att denna bild ska tillägnas Anna och hennes ryska ( ? ) vän Pjotr (eller var heter han?) Att det just är Anna på bilden ser väl alla. Även jag. Vilket påminner mig om att hon snart kommer hem. Jag längtar jättemycket tills dess!
Idag skulle vi ha åkt till Bygdsiljum och haft friluftsdag med skolan men tyvärr så blev den inställd. Kanske inte så konstigt när man tittade ut och såg en snöstorm, men tråkigt var det i alla fall!
Så istället för att åka snowboard i vårsolen så satt vi inne och hade teaterhistoria. Eller var det skrivarkurs? Vi ska hur som helst lära oss att skriva dramatik och då fick vi lära oss lite om teaterns historia.
Det har varit en lång dag idag, även om jag slutade kl 14.
Nu sitter jag hemma vid datorn och orkar inte röra på mig.
Jag har inte bestämt mig för om jag ska fara på fotbollsträningen eller inte ikväll. Jag har ju haft så ont i halsen och varit förkyld så jag vet inte om jag vågar. Vi får helt enkelt se hur jag känner mig om en stund.
Nu ska jag plugga lite historia innan det är dags för middag. Och vad ska man äta idag då? Helst ingenting tror jag. Det var gratis hamburgare på skolan idag och det var gott = jag åt alldeles för mycket! Jag är faktiskt inte det minsta hungrig än trots att klockan snart är middagstid.

2 kommentarer:

pruttt sa...

KAAATAARIIINA! Va göör du? sådär kan du ju int göra. Lägga ut en kaninhare och påstå att det är jaaag. Hur kan du ha fått den där bilden?

prutt 2 sa...

Kola hette han förresten. Nikolaj!