måndag 29 mars 2010


Måndag - träniiiiiing

Usch vad jag sov dåligt i natt. Jag var helt övertygad om att jag skulle få en stroke för att jag kände mig så stressad men till slut gick det över. Jag tror att jag fick panikångest. Kunde inte andas osv. Hur som helst så var det bra när jag till slut fick sova och vaknade i morse :)
Har varit på skolan idag och efteråt så for jag och Anna på gymmet. Jag sprang 4,5 km och gjorde lite situps. Är just nu hemma och har ätit middag och ska plugga. Jag ska faktiskt plugga rejält mycket idag eftersom det är enda dagen denna vecka som jag hinner med att plugga.
Imorgon åker nog jag och Anna till Marie, på onsdag är det middag och personalmöte samt fotbollsträning och på torsdag åker vi till Malå för att tillbringa påskhelgen där.
Jag ska i alla fall ta och plugga nu som sagt.
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Mli sa...

Hehe joo det är lugnt. Bara att höra av sig imorgon :)