torsdag 1 april 2010


Torsdag - skärtorsdag
Sitter i Malå och har det bra. Vi kom fram strax efter kl 17 och vi har med oss micron och jag hade gjort en paj som vi käkade till middag. När vi kom hit så hade vi naturligtvis inte fått det rum som vi hade bokat. Förmodligen hade de glömt bort att vi skulle komma så när jag ringde förr i veckan så tog de det sista rummet till oss. Han sa då det nu, chefen. Dålig stil tycker jag, men men. Micron rymdes ju i alla fall och det var ju huvudsaken eftersom vi ska leva snålt i helgen.
Vi sitter och spelar spel nu. Ska just börja med UNO. Emeli har spelat munspel och Therese har löst korsord haha. Jag har ätit ur mitt goda påskägg som jag fick av Emeli och Therese. Mums!
I morgon blir det en joggingtur och sedan kanske en sväng i backen om det är fint väder! 
Ha en trevlig påskhelg och GRATTIS MARIA PÅ 40-årsdagen!!!!! :)
Hej svejs!

Inga kommentarer: