tisdag 6 april 2010


Tisdag - påsklov

Jag har vaknat...jag har vaknat...jag har verkligen vaknat... Ändå känner jag mig så oerhört trött.
Jag sov som dåligt i natt och jag har ingen aning om varför.
Hur som helst så har jag då dammsugit och käkat min morgongröt. Det blir ingen joggning idag (Blev ingen igår heller) för ikväll är det löpning före fotbollsträningen och även styrka efteråt?! Jag kommer att vara sååå slut ikväll. Vi har dessutom fotbollsträning i morgon också så det blir fullt upp! Men det är härligt! Jag har ätit och druckit alldeles för onyttiga saker i helgen så jag måste ta igen det här. Även om jag har rört på mig i Malå så känner jag att jag förmodligen har gått upp allt jag har lyckats gå ner...
Nåja, det är ju några veckor kvar innan sommaren i alla fall!
Nu ska jag kolla lite distansutbildningar, jobba lite och sedan umgås med Anna panna, om hon nu blir klar någon gång!
Ha en fantastisk dag allihopa!

Inga kommentarer: