måndag 19 april 2010


Måndag - ny vecka, nya möjligheter!

Skola, skola, skola. Träning, träning, träning. Plugga, plugga, plugga. Jobba, jobba, jobba. Sist men absolut inte minst: GLASS, GLASS, GLASS! I stooooora lass!
Så har ungefär hela min dag sett ut. Eller ja just ja, en fantastisk god middag har jag käkat också. Gurra hade kvar några köttfärsbiffar som han hade lagat när jag var borta nån gång och så gjorde han hemmagjort rotmos idag (alltså potatis och morötter). Mums så gott det var tillsammans med lingonsylt!
Nu sitter jag här i soffan efter att ha vräkt i mig glassen och ska nu sova. Inte så smart att käka massa socker innan läggdags men jag har ju som tur är inga sömnstörningar!
I morgon är det skola som gäller igen!
Jag har tyvärr ingen bild att bjuda på. Jag tar igen det i morgon! 
Sov gott!

Inga kommentarer: