onsdag 28 april 2010

Pigg som en lärka - Glad som en ?

I morse vaknade jag pigg som en lärka. Zingo hade krupit tätt intill mig och jag myste med honom en stund tills jag i princip inte kunde se någonting längre eftersom att jag blev så allergisk. Jag tog mig upp ur sängen, duschade, släppte in Zeus som hade varit ute hela natten och kokade sedan gröt medan jag diskade bort lite och torkade av borden osv. Jag hade en väldigt bra morgon för utom att jag kom för sent till skolan men det må ju vara. Jag har så fruktansvärt ont i benet (nere vid foten) och jag har letat något att kunna knyta runt för att slippa bli så uppsvullen men jag hittar ingenting. Jag tänkte bege mig till mormor nu och vara social där en stund. Mamma är där och vi ska käka lutfisk. Mums! Sedan ska jag jobba :) Var egentligen tänkt att jag skulle jobba nu också men det blev inställd p.g.a. sjukdom...
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: