söndag 11 april 2010


Lördag - söndag 
 
Jag var för trött i natt för att skriva något inlägg.
Och jag sov alldeles för länge idag för att ha hunnit uppdatera haha.
Igår åkte jag till Jon inne i stan. Maria var där så vi spelade spel och såg självklart på fotboll. Vad kan man förvänta sig när man är hos Jon? (Jon är alltså vår fotbollstränare och Marias friare)
Vi hade väldans trevligt även om det inte riktigt kanske ser ut så på korten haha.
Jag åkte hem med nattbussen och var hemma prick kl 01.00.
Idag har jag som sagt sovit alldeles för länge, jobbat lite och nu färgar jag ögonbrynen som strax är klara och ska då dra till muggan en sväng. Hon är hemma i Burran. Linnéa var visst där också! Trevligt!
Jag ska försöka åka inlines dit. Hoppas att det inte är så mycket grus bara!
Nu ska jag skynda mig iväg!
Jobb på UG ikväll förresten :)
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: