måndag 5 april 2010



Ja nu är klockan efter tolv vilket betyder att det är Tinas födelsedag! 
Älskade Tina! Grattis grattis!
Hoppas jag kan komma och gratta dig senare idag (efter jag har sovit).
Annars så har det varit en lugn dag. Kom hem från Malå vid 14-tiden och då gick jag och Gurra ut på en promenad och sedan har vi spelat lite Uno, sett Millenniumavsnittet från igår, käkat mat och suttit vid datorn.
Vi hade en trevlig kväll igår på hotellet förresten. Det var inte mycket folk igår heller men det var då trevligt folk i alla fall!
Nu ska jag hoppa i säng (om jag kan slita mig från onsdagens avsnitt av Efterlyst som just nu är på TV:n).
Sov gott!

1 kommentar:

tiinalindgren.blogspot.com sa...

Tack katta :)
Bara så du vet så får du göra hur mkt du vill på min blogg, vi kan ju ha en bloggdag nån dag kanske ;)
puss