fredag 9 april 2010


Fredag - kväll

Ååh vad jag har hunnit med mycket idag!
Jag har röjt undan en massa, rensat garderoben, tvättat och hängt upp tre tvättar, städat nästan alla skåp och lådor i köket, rensat och städat skafferiet och kylskåpet, lagat en god middag bestående av kött, sallad och pommes samt varit ute på en joggingtur + promenad och tränat lite styrka här hemma.
Nu sitter jag äntligen ner i soffan och ser på Solsidan. Nog för att jag har missat nästan hela programmet men.
Jag orkar inte fara iväg någonstans utan jag stannar hemma och tar det lugnt ikväll.
Jag hoppas på att det blir en rolig lagfest i morgon! Fasen! Jag skulle ju ringa Pauline. Jaja, jag får väl sms:a henne. Vill ju inte störa så här på en fredagskväll...
Nä nu ska jag måla naglarna!
Hej hopp!

Inga kommentarer: