fredag 23 april 2010


Fredag - intensivt!

Usch va dålig jag har varit på att uppdatera den här veckan. Jag har visst lagt bort kameran på något konstigt ställe också. Hur som helst så har jag haft en intensiv vecka med mycket jobb och alldeles för lite träning.
Idag har vi (jag o Gurra) varit i Umeå. Jag har fått en halvkroppsmassage på WILMA (presentkort från A och N :). Grymt härligt var det!!!! Efter massagen for vi och käkade lunch och sedan drog jag till Clara en sväng och tittade på stormagen. Den hade vuxit mycket sedan sist :) Vid 17-tiden for vi hemåt och då käkade jag middag, for iväg på UG (jobbet alltså) och lämnade några frågor inför kvällen då de skulle ha typ Jeopardy om oss ledare.
Sara kom hit och vi har suttit och snackat en massa osv. 
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar mig upp i morgon. Det är ju nämligen ÖPPET HUS på EDELVIK från kl 12-16. VÄLKOMNA!! :)
God natt!

Inga kommentarer: