fredag 16 april 2010


Fredag - jobb och storm
Hmm...man kan ju fråga sig varför vi har glömt att ta bort detta påskpynt? Eller vi och vi...det är ju Gurra som har ställt dem där :)
För övrigt har jag en sån träningsvärk i armarna efter gårdagens inlinestur så att jag knappt kan lyfta dem uppåt!
Jag har i alla fall klarat av skoldagen och insett att jag har grova problem när det gäller do, does, did tillsammans med typ drive eller drove. Jag lyckas alltid skriva typ: She didn't drove...bla bla... Hur som helst så skulle jag få träna på det nu då. Det är samma sak när jag pratar engelska. Jag har också problem med he och she osv. Inte lätt inte, men jag pratar ju typ aldrig engelska förrutom på lektionerna då.
Det var hur som helst en supergod fiskgratäng med WB-ost och hemmagjort potatismos idag på skolan. Mums!
Efter skolans slut for jag ut och åkte inlines igen. Bara för att förvärra träningsvärken i armarna eller nått. Det blåste i alla fall så oooooerhört mycket! Jag höll helt seriöst inte på att kunna ta mig hem eftersom jag hade så ont i armarna och att jag inte tog mig någon vart bara med benen. Jag tog mig i alla fall till slut hem och har varit bänkad i soffan sedan dess.
Jag jobbar ikväll så jag ska ta och hoppa in i duschen för att sedan laga någon middag!
Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Tina sa...

Jag ska bli bättrre på mitt bloggande, jag looovar! :) men då man ha jobba hela helgen å sovit löite då orka jga int blogga! :P Jo jag börja bli lite less på de rosa nu, du kan ju ändra till Grööönt kanske :P hahahah SKÄMT!
Men du kan ju ändra till typ blått eller nå kuligt! :) du bestämmer!
Jo, vi va i KallÅbyn på bäverjakten :) Nästa gång smäller det!