söndag 3 juni 2012

Söndag idag å bara två - kanske 3 - dagar kvar till sommarlov!! Det känns oerhört skönt men vad ska jag ha för mig på all ledig tid mån tro? Jag ska i alla fall hälsa på några som jag lovat länge nog nu. Tyvärr vågar jag mig inte på någon längre utflykt själv så här nära förlossningen!! Om det nu är nära? Jag var ju faktiskt först beräknad imorgon!!! men blev ju flyttad 20! dagar så... Vi får väl se när det blir ;) Än så länge verkar den där inne i magen trivas bra :)
Jahapp - sen i onsdags har jag hunnit med en skoldag i Umeå och samma dag en föräldraträff i Skellefteå. I fredags tog vi det bara lugnt här hemma. Jag sorterade foton på datorn å så såg vi på tv.
Igår följde jag Sara in till stan och gick runt där i några timmar. Kroppen blev totalt slut och trots att folk gick omkring i vinterkläder då det regnade å blåste ute så ville jag mest köpa en bikini å gå i den. Jag höll på att svettas bort!!
Vi fikade förresten uppe på CK där jag köpte en fiffikaka? Den var jättegod tills jag fick en stor klump med detta i munnen...


...jag var övertygad om att det typ var torkat renkött å Sara skrattade ihjäl sig! Jag fattar inte vad det är?! Det gick inte att äta å Sara hade inget i sin kaka så vad tusan hade de lyckats med? Jag önskar att jag hade vågat ifrågasätta det men det gjorde jag inte...
Väl hemma så beställde vi pizza från värdsis. Sara hade följt mig hem efter stadstrippen å vi satt å pratade då det blev strömavbrott 5 ggr tror jag... Efter att Sara åkt hem började jag å Gurra att se en film men båda somnade i soffa. Så vi gick å la oss. Före kl 00.00... Ovanligt för att vara en helg...
Idag har jag fixat naglarna då de växt rejält. Gelén lossnade så nu har jag bara mina egna...


De ska få en sommarfärg imorgon tror jag...
Vi har också haft fint besök av familjen Larsson. Fy vad man ses alldeles för sällan känner jag!! Det är många jag saknar mycket!
Hittade en bild på datorn i fredags på familjen Lindh också! Jag måste ta mig tid å hälsa på alla i sommar!! Bara jag överlever förlossningen och att barnet mår bra så :)
Jag fick en fin orkidé av familjen Larsson idag.


Den fick ta plats bredvid tv:n där den ger ett rejält lyft till rummet tycker jag :)
Nu ska vi käka palt å senare ikväll ska vi minsann se BB-finalen :)
Ha en fin kväll allesammans!
Katta

Inga kommentarer: