lördag 9 juni 2012

Är det vädret som gör att jag mått så konstigt idag mån tro? Jag vaknade och hann må bra i några minuter innan världens huvudvärk slog till...så jag låg i sängen fram till kl 11 då jag tog mig en dusch och steg upp. Lite frukost på det och huvudvärken kom åter igen...blää. Har suttit i soffan och tagit det lugnt sedan dess...
Har äntligen sorterat 10 års foton i mappar på datorn. Nu hoppas vi bara på att få igång backupen då den har lagt av!!!! Kan det aldrig bara fungera??
Tänkte i alla fall bjuda på det äldsta fotot jag hittade på mig själv:
Det var bra kvalitet på digitalkamerorna vi fick använda på skolan år 2002. Eller? Haha. Susanna, jag och Tina stod i alla fall modeller inför vårt ITIS-projekt. Det var något om att lära sig att arbeta med datorer, internet och mail i skolan typ. Tänk att vi var bland de första som fick testa sånt. Nu är det ju hur vanligt som helst.
Nåja, framöver kan jag ju bjuda på lite foton vilket känns kul! :)
Nu ska jag fortsätta vila och försöka få i mig nå frukt. Matlusten är inte stor idag heller.
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: