måndag 11 juni 2012

Tack Simone för kommentaren ;) Jag har dock alltid haft öppet för alla men det verkar ju ändå inte gå :/
Men snart så kommer jag ju förhoppningsvis att ha klart min hemsida (som jag hållit på med i ett år?!) så då slipper jag bråka med blogspot :)
Nåja, idag försökte jag kliva upp tidigt men klockan hann slå 8.50 ändå. Och sedan dess har jag hunnit att duscha, lägga en ansiktsmask och käkat frukost. Sedan har jag i och för sig hunnit sitta vid datorn och kikat på iPhone-skal också. När jag inte kan köpa kläder eller skor så måste jag ju ha något att kika på!! Det var ju ett tag sen jag köpte något nu :) Men det är inte lätt att hitta något.
Jag fick ju tillbaka 12600 kr på skatten...men de mina vänner, de gick till nya bildäck. Inte fullt alla pengar men nästan! Sjukt är det. Men det känns skönt att ha nya däck också.
I eftermiddag är det sista föräldraträffen med den nya gruppen vi gick med i. Förhoppningsvis kommer försäkringskassan så man får lite utrett. Jag har skrivit ut alla papper å sånt nu men jag måste fortfarande få hjälp med lite saker så att det inte blir som med a-kassan - att de inte förstår någonting - och jag blir utan pengar. Nåja.
Idag tänkte jag bjuda på lite bilder från några års festivaler:
Bang Your Head i Balingen, Tyskland. 2005 - Sebastian Bach
Sweden Rock Festival, Sölvesborg. 2007 - Jag å Gurra såklart!
Sweden Rock Festival, Sölvesborg. 2007 - Michael å Lars.
Sweden Rock Festival, Sölvesborg. 2008 - Bror Fredrik å Gurra.
Sweden Rock Festival, Sölvesborg. 2008 - Jag.
Rockweekend, Kilafors. 2009 - Michael, Peter, Jag, Gurra å en campinggranne till M å 
Nordic Rock, Umeå. 2010 - Jonny (Nocturnal Rites) å Kristoffer Olivius (Naglfar).
Sonisphere, Stockholm. 2010 - Innan nån konsert...regnet öste ner å åskan slog senare under kvällen...
Rockweekend, Moheden. 2010 - Gurra å jag.
Rockweekend, Moheden. 2010 - Malin, Simone å Andreas (Simon gömmer sig bakom nånstans? ;p)
Sweden Rock Festival, Sölvesborg. 2011 - Summoned Tide, jag, Malin å Simon. Gurra bakom kameran. Undra varför jag ser ut som jag gör? Är det vinet eller värmen? Hmm...
Näää, nu får det vara nog. Jag orkar inte ladda upp fler bilder idag. Nu ska jag snart laga lunch istället ;)
Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: