söndag 17 juni 2012

Oj vad jag har sovit idag. Inte så länge på morgonen för då skulle vi hämta husbilen men på eftermiddagen har jag minsann sovit. Självklart sov jag inte mer än nån halvtimme i sträck men i flera omgångar. Det var skönt!
Efter middagen tog jag mig i kragen och duschade för att sedan bege mig på fotbollsmatch i Ljusvattnet där de spelade mot BIK. Ljusvattnet/Bjurfors vann :)
Det var många kända ansikten där å jag hängde lite med Maria och Linda och andra!
Väl hemma så har jag bara suttit i soffan och tagit det lugnt.
La en ansiktsmask och har käkat kvällsfika medan vi sett på fotboll på tv:n.
Nu har jag kikat lite på bilder och minns tillbaka till förra året då vi var på semester den här tiden på året.
Här var vi i Orsa tror jag?
Jag längtar efter semester då husbilen äntligen är hemma :)
Synd bara att den är trasig, annars hade vi nog tagit oss en liten liten sväng ;)
Idag är sista dagen i vecka 39 av graviditeten så imorgon går jag in i v.40 och ingenting händer än så länge...
Jag börjar vara otroligt nervös igen men jag håller tummarna för att det ska gå bra!
Jajja, nu ska vi se klart American Horror Story för att sedan sova.
Gurra har en arbetsvecka kvar å sen är han ledig med mig - fast ännu längre än mig förmodligen!
Sov gott allesammans!

2 kommentarer:

Simone Wennberg sa...

Ohhh så spännande! Snart dax!

Mli sa...

Hej spännande värre att vi snart får se bebisen :-) måste ju få en sista magbild innan vräkning :-P