måndag 25 juni 2012

Beräknat förlossningsdatum idag (söndag 24/6) och sista dagen i v.40 av graviditeten alltså. Men ingen bäbis utanför magen än så länge... Inga känningar heller. Däremot har jag nu mer en krokodilfot som jag vill ringa till sjukvårdsrådgivningen om imorgon. Vätskan har fastnat på ett ställe hela helgen. Inte kul.
Idag har jag bara legat och vilat/sovit hela dagen. På kvällskvisten har jag sett två filmer: Först Purpurfärgen och sen Äntligen midsommar. Den sistnämnda var en besvikelse...men vad kan man förvänta sig av svenska filmer? De är ju tyvärr ofta värdelösa :/
Hur som helst så passade jag i en paus på att göra milkshake för första gången i mitt liv. Jag tror att det kan vara så att jag någon gång i mitt liv har pyttesmakat på en milkshake men inte som jag direkt kommer ihåg. Hur som helst så gjorde jag en med hallon, vaniljglass, mjölk och banan till jag å Gurra.


Den blev jättegod så den ska jag definitivt göra igen :)
Nu ligger jag i sängen för att sova.
God natt allesammans!

Katta

Inga kommentarer: