lördag 30 juni 2012

Har en bäbis i magen med förmodad hicka. Tror att det är hicka när den reagerar så här... Svårt att förklara :p
Har haft ont i ryggen hela dagen och även fast jag legat länge nu så verkar det inte ge med sig. Man kan ju hoppas att det är något på g men å andra sidan har jag hoppats och trott det sedan i maj :p
Nåja.
Igår var jag, Sara å Linda och fikade i Skråmträsk på café Kvarnen.


Det var gott fika och mysigt café så dit ska jag absolut åka igen :)


Efter fikat så kom en karl och sa att vi nog hade punka på bilen och visst tusan. Det var Lindas bil som var drabbad och tur att hon hade ett extrahjul i bagagen.
Vi åkte sedan mot Burträsk men gjorde ett snabbt stopp hos Linn och Tommy. Eller snabbt och snabbt. Vi blev som kvar där till mitt i natten ;) mycket trevligt var det!
Sen skjutsade vi hem Sara och jag kom hem kl 01 i natt.
Jag sov som en stock till 04.30 vilket var otroligt skönt.
När vi klev upp i morse tog jag mig en dusch, åt frukost och sen åkte vi ner en sväng på byn. Där gick vi på Stilkläder som hade rea. Gurra hittade en långärmad tröja och jag en massa kläder men de kunde jag ju inte ha så jag testade inte ens :p Typiskt att rean var just nu :p Jag hittade en klänning som jag gillade men den var för stor!! Hör å häpna. Å den fanns inte i medium. Jag ska dock testa den sedan magen försvunnit så kanske den passar...om jag får nå mjölk i bysten haha! För där var den alldeles för stor :p
Vi var också en sväng på Järn och färg där Gurra handlade bultar och jag ingenting. Bara för att jag ville handla idag så hittade jag ju såklart ingenting :p
Väl hemma igen så lagade jag lunch - lax, potatis, rivna morötter och kall sås. Mumsigt var det!
Nu ligger jag bara och vilar få se hur ryggen börjar kännas.
Ikväll ska vi på grisfest vilket nog kommer att bli toppentrevligt :)
Ha en fin kväll allesammans!
Katta

Inga kommentarer: