tisdag 12 juni 2012

Idag hade jag tänkt sova hela dagen men blev väckt av att Sara ringde å ville kika förbi. Det var riktigt trevligt å hon stannade till på eftermiddagen :)
Efter att hon åkt hem så har jag ordnat med papper till försäkringskassan å även ringt till dem. Nu hoppas jag att det ska ordna sig med föräldrapenningen då jag redan är för sent ute. Vi hade ju hoppats på att de skulle komma på sista föräldraträffen igår men icke det! De kanske skulle ordna en extra träff nästa måndag men då är det lite ännu mer sent för oss känns det som om...
Sedan drog jag å handlade på Konsum en sväng. Det var längesen. Å lika bra var väl det för jäklarns va slut jag blev efteråt. Jag har ont i huvudet idag också å ha känt mig förkyld så vi får väl se om det bryter ut lagomt till förlossningsdags eller...
Idag tänkte jag bjuda på lite groupie-bilder...eller fan-bilder kanske låter bättre? haha
Nisse N (NOCTURNAL RITES), jag å Owe (NOCTURNAL RITES). 2007 på Scharinska i Umeå.
Jag med en snygg hennatatuering (? haha) å Biff Byfords (SAXON) autograf på Bang Your Head 2005.
Jag å Nisse E (NOCTURNAL RITES) i Övik 2007.
Jag å Freddan (NOCTURNAL RITES) 2007 på Scharinska i Umeå.
Jag å Joakim Cans (HAMMERFALL) 2007 på Hammerfall Ocean Crusade.
Jag å Jakob Samuel (THE POODLES) 2007 på Hammerfall Ocean Crusade.
Jag å Oscar Dronjak (HAMMERFALL) 2007 på Hammerfall Ocean Crusade.
Nu har min senila sida kommit fram - hjälp mig -  Han till höger spelade i The Poodles. Han till vänster i Hammerfall. Kan det stämma?  2007 på Hammerfall Ocean Crusade i alla fall...
Jag å Kicken (THE POODLES) 2007 på Hammerfall Ocean Crusade. 
Jag å Janick Gers (IRON MAIDEN) 2010 i Stockholm samma helg som Sonisphere-festivalen fast på Junibacken en vanlig dag ;)
Man skulle även kunna kalla dem för tungbilder då min tunga tenderar att sticka ut på var å varannat foto?
Nä nu kom Gurra hem å vi ska lyxa till det med en liten glasstrut!! :)
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: