måndag 18 juni 2012

Tack för alla peppande kommentarer! (även om alla inte syns här då - skitans!). Jag hoppas att det snart ska börja hända något!! Så idag gick jag på en långprommis. Eller lång å lång men den längsta jag gått på länge... Typ 3 km i alla fall!
Jag hälsade också på mormor på vägen så det blev ju lite vila såklart. Jag stannade även till där Anna var och jobbade en sväng.
Så här såg magen ut igår v.39 (38+6)
Har jag förresten berättat vad mina bröder sa när de fick se min mage? De höll på att dö och sa "den är ju helt förstörd" om naveln haha.
Jag tycker att den har höjts sedan sist?!
Nu har det för övrigt blivit så att jag inte kan ringa till någon utan att alla tror att jag ska föda...men jag antar att det är sådant som hänger med det faktum att man är höggravid?
Jajja!
Ikväll har jag jobbat för första gången på länge. Fått utbildning och det kändes jättekul - och att vara med via Skype var ju toppenbra :)
Nu ser vi på Criminal Minds och så blir det kanske lite kvällsfika på det!!
Sov gott allesammans!

Inga kommentarer: