söndag 10 juni 2012

Nu måste jag fråga en fråga igen: Går det att kommentera på bloggen för er nu? (ni som inte kan kommentera kanske kan skriva på fb alt. mailen? katarina_bohman@hotmail.com). Det verkar nämligen som att det fungera för vissa men inte för andra vilket är väldans skumt. Jag kan inte ändra några mer inställningar själv heller så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till... Det är i alla fall tråkigt att det inte fungerar!
Hur som helst så har vi idag varit en sväng på marknad i Ljusvattnet på skolan där. Vi inhandlade 4 böcker för 70 kr. Mycket värt. En bok borde de ha tagit minst 150-200 kr för men de tog istället 20 kr. Det var en byabok om Bodbyn (min hemby) och Mora. Vi passade också på att fika lite ;)
Efter marknadsbesöket så begav vi oss mot Skellefteå där jag hälsade på Bella som flyttar tillbaka till Stockholm imorgon medan Gurra gjorde nå ärenden.
Väl hemma igen, vid middagstid, så åt jag en klase vindruvor och ett äpple. Det känns lite jobbigt att inte ha någon matlust. Nog för att jag tryckte ett skrovmål kl 15 men jag orkade inte ens hela det och jag brukar ju lätt trycka ett skrov. Jag mår inte riktigt som jag brukar. Varken igår eller idag faktiskt.
Jag hoppas att det återgår till det normala imorgon då vardagen är här igen. Jag ska kliva upp tidigt och få tillbaka rätt matrytm ;)
Efter middagen så såg vi sista avsnittet av Desperate Housewives och jag började ju grina såklart. Det känns sorgligt att det är färdigt nu. Jag tror faktiskt inte att jag har missat ett endaste avsnitt på alla år... Nåja! Det kommer säkert något nytt som man kan följa sen ;)
Nu sitter jag å ser på tv igen och tänkte bjuda er på ännu en gammal bild:
Nyårsafton 2004-2005 hemma i jag å Saras lägenhet.
Jag (att jag hade så långt eget hår?!), Marie, Sofia och Anna är det som pryder detta foto. Kvaliteten har ju förbättrats lite i alla fall ;)
Ha en trevlig kväll allesammans!

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Jag kan kommentera!

Gå in i inställningarna för kommentarer och se till att det är öppet för alla att kommentera, inte bara för de som är medlemmar på google!