onsdag 20 juni 2012

Min vision! Ja jag har många sådana men en är att när min hemsida är klar så ska det gå att kika på lite bilder på hur vi bor. Jag brukar ju visa lite här då och då men mer sorterat blir det där. Jag kom att tänka på det nu när jag nyss bytt gardiner i vardagsrummet.
Till dessa:

De satt uppe förra året också (korten från i fjol)såklart. Jag brukar ju byta ibland. Eller rätt ofta. Imorgon ska jag ta resten av undervåningen om jag orkar. Jag blev riktigt slut idag...Men det var nog mer på grund av dammsugningen av soffan osv.
Så här före middagen la jag mig i soffan för att vila och här har jag blivit kvar.
Nu ska jag lägga mig i sängen en sväng och försöka sova lite få se.
Är lite rädd att det ska komma igång en sån här gång då jag känner mig relativt slutkörd, men vi får väl se!
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: