tisdag 5 juni 2012

Äntligen sommarlov!!!
Sista uppgiften inskickad å sista skoldagen i Umeå gjord.
Jag har hunnit med rätt mycket redan idag tycker jag.
Först Umeå som sagt och sen lie plugg följt av ett besök hos barnmorskan och sen plugg igen.
Nu ska jag ladda inför personalmyskväll hos Ingela :)
Hos barnmorskan fick vi förresten veta att bäbisen är fixerad. Som jag trott då! :)
Nu är det nära!!!!
Nåååja, igår städade jag för övrigt på övervåningen litegrann då det var massor med saker som inte behövde vara kvar. Bland annat har jag nu slängt 3 sopsäckar med sänglinnen, kläder och handdukar. SKÖNT! att göra sig av med lite saker. Å nu kan  äntligen någon sova över igen då gästsängen är redo och rengjord. För på tal om rengjord. Vet ni vad jag märkte när jag skulle ta bort ett påslakan från ett täcke? Jooo, att nån katt måste ha kissat på det. Men det syntes ingenting men däremot stank det. Ingenting när påslakanet satt på men när det drogs bort. FYY FANKEN. Nu är allt tvättat och luktar fräscht igen!!
Jag slängde också mina favvisar...dessa tofflor...
De har jag haft några år och förr fick jag alltid nya varenda jul. Nu verkar ingen ta min önskan på allvar längre? Jag skulle definitivt vilja ha nya igen! Fast å andra sidan fick jag ett par riktigt fina i julas som också är toppenmysiga så jag klarar mig ju :D
Nu ska jag fika lite!
Ha en fin kväll allesammans!

Inga kommentarer: