onsdag 6 juni 2012

Idag är man ledig då det är Sveriges nationaldag. Fast vad är skillnaden då jag är konstant ledig nu? Jag har redan koncentrationssvårigheter och vet inte vad jag ska ta för mig att göra. En sak är i alla fall att klippa den här blomman...
Jag ser också att fönsterbrädorna blivit dammiga igen men de har jag tänkt ge en omgång om några dagar.
Kanske åker vi iväg å fikar nånstans idag men jag vet inte var det är öppet någonstans?
Igår hade vi förresten det väldigt trevligt på personalavalutningen. Vi fick gå tipsrunda och göra en sifferlek. Vi åt otroligt god mat å efterrätt. Sen så var det ju bara allmänt trevligt med tanke på de folk som var där såklart ;)
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och se hur det går för Gurra med att laga min skrivare.
Det är förresten visst någon som fyller år idag. 25 år. Hon heter visst Anna ;) Hon ska få ett grattis av mig senare :)
Ha en fin dag allesammans!
Katta

Inga kommentarer: