onsdag 27 juni 2012

Jag var på vc idag å visade min fot för en sköterska. Jag sa att den nog aldrig varit så lite svullen som idag men förklarade hur det brukar vara.


Nu på kvällen har den svullit lite mer men ändå inte så mycket som den har gjort tidigare.
Hur som helst så tyckte hon att jag hade mycket vatten och att jag kanske behövde större stödstrumpor. Jag borde kanske köpa några imorgon men det är ju så attans dyrt. 115 kr för ett par. Jag har redan köpt 6 par var av ett för typ 1,5 vecka sedan och då frågade jag innan om jag skulle ha en större strl men de tyckte de inte. Suck!!
Jajja, ser ni förresten lilla hälen ens? Det ser lite konstigt ut ;p
I övrigt har jag fikat hos mormor med henne, mamma å Gurra. På kvällskvisten kom Empan å Anna och hälsade på :) Sedan kom mamma och vi drack milkshakes och hade trevligt :)
Nu se jag på Criminal minds och sen ska jag sova.
Imorgon tänkte jag nog åka in till stan en sväng å äta på festivalen. Medan det är gratis inträde såklart ;)
För övrigt ingen liten bäbis än som ni ser... Men vi längtar!!
Sov gott!

Katta

Inga kommentarer: