tisdag 19 juni 2012

Jag vill:
•att den här appen ska acceptera att jag vill kunna lägga in större bilder. Den kostade ju faktiskt pengar!!
•att bäbisen ska vilja komma ut och göra oss sällskap :)
•att någon ska utrota dessa mygg och samtidigt ta ormarna också. Kanske även björnarna.
•fiska.


•byta gardiner.
•förstå vad "mycket vila" i slutet av en graviditet faktiskt innebär? Innebär det att jag bara ska försöka sova hela dagarna eller vila lite emellanåt?! Jag blir inte klok på detta...jag går i taket av att bara vila men samtidigt blir jag trött av att göra saker... Jag hittar inget mitt emellan själv...
•äta god mat
•fara på semester med husbilen men det är tydligen en dålig idé så här i v.40 av graviditeten?!


•att det ska vara lite kallare i huset så att jag inte måste stänga in mig i sovrummet varje dag för att få lite kyla (enda myggfönstret är visst här).
•överleva förlossningen.

Igår fick jag ett fint mms på en fin liten bäbis som endast är 19 veckor :) En ultraljudsbild alltså. Jag å Sara som drömt om det här sedan vi var små. Nu händer det och det känns så overkligt att jag därför inte tror att jag kommer att överleva och få uppleva allt men jag hoppas ju på det såklart. Förlossningsrädsla försvinn tack!!!
Nu ska jag snart laga mat.
Världens bästa Gurra kokade kaffe och gav mig fika för dryga timmen sedan och det gjorde mig piggare och gladare. Han är minsann bäst den där Gurra. Och jag som aldrig skulle skriva så på min blogg då jag tycker att det är töntigt. Men nu blev visst jag också töntig. Jag skyller på hormonerna...
Ha det så bra allesammans!

1 kommentar:

Västerbottensbloggen sa...

Köp karborreband och myggnät ! Då behöver man inte ett extrafönster åsså syns det knappt att man har myggnät där:) Allt finns på Järnaffärn, i typ ett enda paket :)