måndag 25 juni 2012

Bäbisen har gympa i magen och jag ska snart fika kvällsfika. Undra hur det ska gå? ;)
Ikväll har jag varit och sett fotboll en sväng med Maria å Jon. LIF/IFK Bjurfors förlorade mot Mariehem SK. Men det var en rolig match tycker jag :)
I övrigt har jag ringt viktiga samtal idag och försökt få bort vätskan i foten utan resultat.
Ingen av de jag pratat med idag (sköterska och barnmorska) verkar förstå varför jag har fått samling i ena foten men imorgon ska jag ringa och be att få komma på vårdcentralen så de får se på foten få se vad de säger.
Nu ser jag Medium och försöker att skriva med fingrar som jag vanligtvis inte skriver med då jag inte haft känsel i fingertopparna på två fingrar på nån vecka nu. Antar att det också har med vätskan att göra så ska påpeka det imorgon också...
Nää, nu ska jag fika.
Måste bara bjuda på en fin bild på jag å Gurra från 2006:
Det var otroligt kul att leka med webcamens funktioner haha ;)
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hoppas allt går bra och att den lilla tittar ur snart. Ni har en fantastisk tid framför er och hoppas ni slipper en jobbig tid. Rebecca