torsdag 14 juni 2012

Idag har det varit ännu en lugn dag efter en natt med dålig sömn.
Denna bok har förgyllt min vila idag:


Den är i klass med Mia Skäringers böcker!
Carolina Gynnings bok som jag läste ut igår var såklart också bra :) Kanske inte lika rolig som Mia å Anns men...
Efter middagen promenerade jag å Anna ner på loppisen och jag köpte ett par salladsbestick för 3 kr. Otroligt värt :)
Vi passade också på att äta glass på kiosken. Jo jag vet att jag äter alldeles för mycket glass nu men nu är jag ju så nära mållinjen!!
Nu ligger jag i soffan igen å jag hatar att det är så varmt. Å myggor i massor!!!! De störde mig otroligt mycket i natt :(
Jag hoppas att jag får sova denna natt för imorgon ska jag in till skeå på samtal på Oden och gå en sväng på stan med mamma. Om jag orkar alltså.
Ha en fin kväll allesammans!
Katta

Inga kommentarer: