onsdag 30 maj 2012

Idag är det onsdag och vilken fantastisk dag det har varit!
Jag började visserligen dagen med att plugga även fast jag hade tänkt vara helt ledig men det var för att jag kom på lite nya saker att skriva så då gällde det ju att passa på :)
Samtidigt kom en karl och bytte ut kylfackets dörr eftersom att det hade blivit en buckla på den under transporten hit. Bilder på kökets nya delar kommer - jag lovar ;)
Gurra var i stan där bilen var på service och jag passade på att försöka städa lite. Gurra kom hem lagom till lunch och efter lunch fortsatte jag städningen. Jag hann både dammtorka (med dammvippan dock), dammsuga och skura. SKÖNT! var det minsann. Jag har inte städat klart på toan men det får jag ta sen - typ ikväll. Det är bara handfatet som är ogjort :) Visserligen skulle duschen behöva få sig en omgång också men det lovar jag er mina vänner att det är jag alldeles för stor för att klara av just nu :p Så det får Gurra fixa istället ;)
På eftermiddagen har jag väntat på mamma å mormor men de verkar aldrig dyka upp? Mamma skulle höra av sig få se... Jag har nämligen fått lite mer kläder, som vi hade när vi var små, och jag behöver lite hjälp med att laga lite osv.
Under väntan har jag börjat sortera foton på de externa hårddiskarna och det är inte lite foton vill jag lova. Från 2004-2011 närmare bestämt. Det tar lite tid vill jag lova. Det går inte så snabbt att föra över alla mappar från ett ställe till ett annat då det är stora foton men... Skönt ska det också bli när det väl är klart...
Just ja, jag lovade ju lite magbilder. Detta är från i söndags...
Jag kommer att bli en tigermamma :) Men det gör inget. Det bleks ju rätt bra oftast. Å det är mest alla andra som verkar vara förfärade över mina bristningar. 
- Och nu har det gått flera timmar sedan jag skrev men har inte publicerat än för att det blev avbrott då mamma dök upp ;)
Nu ser vi BB och sen ska vi sova.
Miljoner grattis till Hanna å Andreas som återigen har blivit föräldrar - till en flicka - imorse!
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Västerbottensbloggen sa...

Fin magen!!
SNARTSNARTSNARTTTTTTT