lördag 19 maj 2012

Hmm...jag trodde att det skulle dröja liite längre innan någon skulle ligga i spjälsängen. Inte bara en halv natt :p


Det var svårt att bli arg på Zeus just då men igår kväll låg han också där och då försökte jag vara lite arg. Vi vill ju inte ha honom där när bäbisen har kommit.
I torsdags rensade jag förresten också ur en låda i tv-bänken där det låg några kortlekar...närmare bestämt 21 stycken...


Vi har inte direkt någon brist på dem så att säga... Dessutom har vi ett tiotal till som är på vift i husbilen osv. haha.
Igår åt jag, Marie, Anna, Empan å Caje lunch på Värdshuset och sen umgicks vi (förutom Empan å Caje utbytta mot Jenny G) hela kvällen också. Mycket trevligt var det.
Synd bara att jag blev så oerhört vätskefylld där på slutet :/ Gurra fick massera mina fötter och jag låg med dem i högläge en lång stund.
Idag fick jag mig knappt upp då kroppen var slut sedan igår och händerna var fulla med vätska redan då...
Väl uppe käkade vi frukost och begav oss till sommarstugan där vi skulle städa och göra i ordning inför sommaren och jag hade med mig fiskespöet - ifall att ;)
Det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss haha...


Det var lite översvämning så att säga...


Men de andra hade rensat ur stugorna och vi käkade bara i princip lunch och dukade innan vi begav oss hemåt igen...
Väl hemma igen så har jag bara vilat. Ryggen värker och huvudet spränger. Kom ut lilla bäbis!
Nu ser vi på inspelade Drömmen om landet och tar det bara lugnt :) och så ska det fortsätta! :)
Ha en fin kväll allesammans!
Katta

Inga kommentarer: