torsdag 17 maj 2012

Idag är det torsdag men jag har lördag i huvudet hela tiden då de är Kristi himmelsfärds... Nåja!
I måndags pluggade jag. I tisdags var vi till Umeå då jag hade obligatoriskt seminarium. Igår pluggade jag igen. Jag läste jättemycket och satt ute i solen samtidigt. Jag brände mig på bröstet och på armarna. Till och med efter jag hade sprayat in mig med solskydd... Solen stekte kan man väl lugnt säga. Och det måste ju ha varit den varmaste dagen i år?
Jag lagade fisk till middag och det var gott trots att fisken blev lite sönderstekt :/


Idag sov jag till 9.45 vilket verkligen behövdes. Det var första natten på länge som jag fick sova över 4 timmar i sträck. Annars har jag vaknat ca 1 gång i timmen...
Sedan jag vaknade käkade vi frukost och har bäddat spjälsängen :)


Det känns sjukt overkligt fortfarande! - men fantastiskt!
Nu ser jag på tisdagens Outsiders å snart är det dags för eftermiddagsfika ;)
Kanske att vi åker till Brännfors en sväng sedan. Om jag orkar åka någonstans... :p
Ha en toppendag allesammans!

Katta

Inga kommentarer: