måndag 28 maj 2012

Igår vaknade vi strax efter kl 8 och där vid strax före kl 9 så begav vi oss ut med frukost för att njuta i solen!
Ja tror det eller ej. Jag gillar ju inte solen men den är skön nu...när det inte är FÖR varmt eller nå mygg!!!
Efter frukosten så gjorde jag i ordning ett fotbad som Gurra bar ut åt mig ;)
Jag kan lova att mina fötter behövde en behandling...
Jag måste nog gå på pedikyr nån gång i sommar tror jag...inte för att jag vill lyxa till det nå extra men för att fötter som haft stödstrumpor i några månader liksom inte är som vanliga igen :P Så jag skulle behöva lite starkare verktyg helt enkelt!
Nåja, igår var det ju också Mors dag. Jag hann ju inte klämma ut ungen så jag fick fira med de andra mammorna runt omkring istället ;) Först var vi med Gurras syster hos Gurras mamma och åt tårta och hade det trevligt :)
Sedan åkte vi till Brännfors och käkade surströmming och mer tårta med min del av familjen...
Och äter  man inte surströmming så fungerar lax som blivit kall också mycket bra ;) Det är ju ändå rörorna och allt förutom surströmmingen som egentligen smakar något!
Just nu förbereder jag mig inför en halvdag i Umeå och resterande halva i Skellefteå. Skola i Umeå och föräldraträff i Skeå. Jag är trött redan nu så det bådar ju inte så gott...jag vaknade nämligen redan före kl 5 och det var omöjligt att vila en sista stund...
Nu ska jag klä på mig och sen bär det iväg.
Ha en fin dag allesammans!

1 kommentar:

Simone Wennberg sa...

Snart kommer bäbisen!

Hör av dig om du vill ha "den" fotat vet du ;)