onsdag 2 maj 2012

Idag är jag tät av snor å kan knappt prata? Men förhoppningsvis går det över som vanligt!! Jag fattar inte att det kommer och går hela tiden...
Zingo har blivit sjuk å skvätter visst kiss lite här å var. Inte kul alls å jag tycker jättesynd om honom då han verkar ha ont. Vi har fått en tid hos veterinären nu kl 14 så då hoppas jag att det blir bra :)
Jag har däremot dammtorkat, dammsugit och skurat för att få bort allt jag kan...
Nåja...
Nu vilar jag då jag är helt tät som sagt...
Just ja, slutresultatet (så gott som) från igår kommer här:
Det är ett gammalt rum å fotoväggar som heter duga men Gurra trivs å jag också :)
Däremot ska såklart julgardinerna bytas ut - idag kanske? Skrivaren ska också få en annan plats...
Gurra gillar också Björklöven - de kanske syns? :p
Skrivborden ska vändas och sättas fast i väggarna och hyllor ska upp. Gurrs sladdar sorteras idag å de döda blommorna? Ja de ska också bort haha. Men Gurra är en jäkel på att få de flesta döda blommor att leva...inte alla klarar av att överleva men de flesta...och bara i det här rummet. Jag förstår inte varför?
Nu ska jag bli frisk.
Ha en bra dag allesammans!

Inga kommentarer: