tisdag 8 maj 2012

Tiden går fort när man har roligt... Å trött blir man också :p
I fredags firade vi farbror Tony och det var riktigt kul. Vi kom hem mitt i natten...
I lördags var det dags för p-avslutning och det var också riktigt kul.


Senare på kvällen begav vi (några av oss) oss till en 50-60-70-talsmaskerad på Btk:arnas hus. Jag blev kvar där till midnatt då jag tappat rösten, skjutsade hem Linn å Tommy och drog sedan hemöver för att sova och vila...
I söndags vilade jag länge innan jag testade på en pizza för första gången på värdshuset sedan de nygamla ägarna tagit över. Men alltså 95 kr för en filépizza i hämtpris?! 70 för en vesuvio?! Dyrt så in i Norden. Även om den var god så tycker jag att den hade ett överpris...
På eftermiddagen begav vi oss till mamma å Hans där mat, fika, födelsedagsfirande (en dag i efterskott) av Hans samt trevligt sällskap väntade. Jag fick träffa Annikas (bonusssyster) son för första gången. En charmig liten kille är han minsann. Å otroligt söt! 10 månader gammal också (snart)...
Igår började en ny vecka och en ny kurs. Livskvalitet. Den verkar rätt bra även om jag knappt förstår begreppet ännu. Kurslitteraturen som jag beställde förra tisdagen har inte dykt upp ännu men förhoppningsvis anländer de imorgon...
Idag passade jag på att läsa en bok som jag fick tag på på Uni-bibblan ute i solen...


Härligt var det minsann.
Jag passade också på att käka vindruvor som jag blivit oerhört sugen på!!!!


Sedan gick vi förbi Gurras mamma en sväng innan det var dags för besök hos barnmorskan. Jag hade glömt bort att det var idag men tur nog är Gurra inte lika senil :p
Allt såg bra ut och bäbisen var nästan vänd helt rätt nu :)
Jag hade lagt på mig ytterligare 3 kg på 2 veckor... Men jag hade ju visserligen druckit mängder med vatten just innan vägningen också men...
Nu ikväll har jag bara vilat å sett på tv. Och nu är det dags för sängen.
Så godnatt allesammans! :)

Katta

Inga kommentarer: