söndag 20 maj 2012

Nu har jag två frågor till er mina läsare:
1. Länkarna till de andras bloggar ovanför - är de alla rosa eller är några svarta? (utan att ni tryckt på dem?)
2. Är mina bilder så dåligt upplösta som de ser ut på min dator? (Förvisso är de mobilbilder då jag skriver mest från appen men förstår inte varför bilderna blir så urkassa? Kanske min älskade iPhone som har en slutkörd kamera?)
För övrigt så har denna dag bestått av vila, vila och mer vila. Jag har ingen matlust längre och jag ligger i sängen alldeles för länge på morgonen... Men snart så hoppas jag på att återfå energin. Just ja, jag har diskat en massa + dammtorkat i alla fall. Det kändes skönt. Dammvippan är en bra vän när kroppen inte orkar klättra på soffkanterna numera!
Nu ser jag på hockeyfinalen och funderar över veckans måsten. Bara för att jag är så cool så ska jag dela med mig av mitt "hektiska" veckoschema...
Måndag: Plugg och sedan möte på familjerätten (Gurra ska ta på sig faderskapet). + personalmöte + handledning (sista för mig) på fritidsgården.
Tisdag: Plugg + besök hos barnmorskan är det som gäller. - Empan fyller år också - kom ihåg det! :)
Onsdag: Skola i Umeå + hinna träffa Lisa en sväng i Umeå.
Torsdag: Skola i Umeå + plugg.
Fredag: Plugg + vila...........
Lördag: Eurovision- och födelsedagsfest hos Empan.
Söndag: Utbildning i Umeå + Mors dag.
Nää, nu ska jag lägga mig tillbaka i soffan igen. Kroppen är verkligen slutkörd. Men bäbisen verkar då vara allt annat än slutkörd ;) Jag ska förresten komma ihåg att ta nå bilder till veckan. Imorgon går jag in i vecka 36...
Ha en toppenkväll allesammans!

Inga kommentarer: