fredag 4 maj 2012

Idag är det fredag och solen lyser även om det verkar ska bli dåligt väder senare under dagen...
Jag har aldrig längtat efter solen men i år gör jag det litegrann!? Konstigt konstigt är det minsann...
Nåja, igår kände jag mig i alla fall piggare än i onsdags även om jag även idag är alldeles tät i näsan :/
Jag drog i alla fall på mamma/gravidträff på Navet igår. Maria hängde med mig så vi var 4 stycken men nästa gång hoppas jag på att fler kan komma :)

Idag fyller minsann farbror Tony 50 år! Så vi ska in och fira honom ikväll.
Jag har dock en massa ärenden på stan också så vi åker in redan kl 11 för att hinna med allt.
Vi ska kolla på fläkt, spis, diskmaskin, kyl och frys. Inte billigt men däremot nödvändigt!
Just nu har dock allt fungerat i princip felfritt bara för att vi äntligen hade bestämt oss för att byta haha.

Kläder ska också inhandlas om jag hittar något.
Det skulle även vara kul att hitta ett par skor till mina elefantfötter.

Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag hinner göra mig i ordning :)
Ha en toppendag allesammans!

Inga kommentarer: