onsdag 8 december 2010

Utmaningen - dag 02 - Min första kärlek


Jag måste nog säga att min allra första kärlek var Mattias Berggren. Jag skickade massa kärleksbrev som aldrig kom fram då det senare visade sig att mamma aldrig hade skickat iväg de på riktigt. Jag minns hur ledsen jag blev när jag såg det haha. Efter Mattias kom nog Joel "Sunkist"...en kille som gick på Naturbruks då jag var väldigt liten. Annars så kan man väl lugnt säga att min älskade Gurra, som jag fann för över 7 år sedan, är den jag älskar mest av allt och som blev min första äkta kärlek och dessutom besvarade sådan ;) Jag hoppas att det fortsätter kännas så också, men jag tror det är lugnt på den fronten ;)


För övrigt sitter jag hos Tessan i Umeå nu. Vi har myst framför tv:n ikväll med mat och godsaker så nu är jag som en fullproppad säl haha.
Imorgon är det skola som gäller igen.
Ha en trevlig kväll allesammans!
God natt! :)

Inga kommentarer: