onsdag 22 december 2010

Jag sitter och väntar på resultatet från hemtentan men det verkar inte vilja komma idag i alla fall så jag får väl vänta lite längre då...
Igår var jag inne i Skeå med mina fina klasskamrater och spelade in slutet av vår film så sen nån dag ska jag redigera den klart...har inte riktigt haft tid med det nu.
När jag kom hem från stan så bakade jag lussekatter, Mariannetryfflar och dumlekakor.
Igår kväll hade vi julmys med jobbet och åt en massa ost med pepparkakor. WB-ost på pepparkaka är ju HUR gott som helst. Mums!
Idag var jag dyngförkyld hela förmiddagen men det lättade upp senare under dagen. Hoppas att det bara blir bättre och bättre :)
Maria kom på besök mitt på dagen och vi hann prata ett tag medan jag slog in julklappar och sedan lagade jag mat till oss som vi åt, sen for hon.
Ett tag senare kom Anna hit. Och sen Caje. Vi satt i soffan och fikade det jag hade bakat (smakade faktiskt helt okej ;) och pratade en massa :)
Nu ligger jag i soffan och hoppas på att jag ska bli mindre tät i näsan. Inte ens nässprayen verkar vilja fungera idag :(
Snart ska vi sova men först lite snabbt om mina drömmar: Jag drömmer som alla andra om ett fantastiskt liv - jag vill fortsätta leva som jag gör nu helt enkelt ;)
...och min första kyss: Vem har med det att göra? haha så sjukt. Snart är utmaningen slut i alla fall.
God natt allesammans!

Inga kommentarer: