onsdag 29 december 2010

Fy vad trött jag är. Hela tiden. Jag är inte kry men jag försöker att bli kry. Jag är inte förkyld eller så utan allmänt okry.
Igår var jag och Gurra in till stan en sväng. Jag köpte mig en nyårsblåsa (ja, ni må tro att den glänser!), ett linne och en till handkontroll till Wii. När vi kom hem spelade jag och Gurra typ 6 matcher tennis...det var bäst av 3 och jag vann första men förlorade andra :( Nåja, Gurra måste ju också få vinna någon gång! ;)
Senare kom Anna på besök och vi har planerat inför nyårsfirandet. Det blir lugnt i år. Vi blir 5 stycken som ska äta jättegod mat och spela spel! :)
Efter planeringen så drog vi till Empan och Conny där klockan flög iväg och vi begav oss hemåt vid midnatt...
Idag har jag som sagt inte varit kry och dagen har bestått av att ligga i soffan och se på Rederiet. Nu har Gurra lagat middag så jag ska gå och försöka äta lite få se...
Imorgon ska jag och Anna laga en massa mat och förbereda lite hemlisar!
Just ja, jag är skitsur för att jag fortfarande inte har fått något svar på tentan, men imorgon är ju sista dagen så då borde jag ju få det...tragiskt att de alltid ska vänta till sista stund :(
Dessutom beställde jag en iPhone 4 igår men naturligtvis var det ju kö så jag får den först om några veckor (hoppas det går snabbt!).
Ha en toppenkväll allesammans!

Inga kommentarer: