måndag 20 december 2010

Snart är det jul...och naturligtvis ska jag ju bli sjuk då? Det känns då så nu...efter 2 minuters innebandy idag blev jag helt slut, fick ont i halsen och har sedan dess legat i soffan och nu ska jag gå och lägga mig för att sova. Jag hoppas verkligen att det bara är trötthet och inget annat...jag som skulle läsa några böcker idag också. Jäkla skit. Nåja.
Utmaningen idag var vad jag hade på mig, igen...tråkigt. Jag hade på mig byxor och en tröja helt enkelt.
Dagen har i alla fall bestått av manusskrivande och filminspelning. Jag skrattade typ av mig ryggen åt hur roligt vi hade det! Vi var inne i Skeå idag (skönt att slippa åka till Umeå) hos Theresia :) Vi jobbade på till 13.30 och begav oss sedan hemåt i full fart då jag skulle vara med och spela innebandy med högstadielärarna mot niorna...Men de hade ju naturligtvis startat matchen mycket tidigare så jag hann med två korta byten.....
Imorgon blir det att dra till Theresia med resten av gruppen igen och göra klart filminspelningen för att sedan dra på julmys med arbetskollegorna på kvällen :) Det kommer att bli toppen bara jag håller mig frisk :)
Sov gott allesammans!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hallå din gråa gås :). Haha ja det var det roligaste jag kom på att skriva nu :) Nä men skämt och sido så hade jag tänkt bjuda hit er alla på min födelse dag eller någon passande dag efter min födelsedag:) Skulle vilja att vi gör något mysigt ihop äter nå eller så som förra året.. vi kan väl höras väntar än på att du ska ringa som du sa juh hihi ;P