lördag 18 december 2010

 Så här fina katter har vi ;)
Idag drar jag mig upp till Brännfors för att umgås med a' Lisa! ;) Ikväll blir det nog att vara chaffis åt Josefin och Daniel. Hoppas att vädret inte blir superdåligt bara...
Nu till dagens utmaning - I min handväska: Fy vilken tråkig utmaning. Blä. Jaja, där ligger det nog det ena och det andra...framförallt nässpray. Annars småsaker som pennor och plånbok, papper, nagelfil och möjligtvis lim till lösnaglar...
Nä nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan dra!
Ha en toppendag allesammans!

1 kommentar:

Therése sa...

Åh vilken mysig katt, de är en sån man bara vill kura ihop sig med i soffan. Kritvita katter är ju finast. Jag har en korthårig kritvit katt hos mamma och pappa, mysigt när godtar att bli hårig. haha annars vill man bara undvika honom om man har svarta kläder..

Hoppas du får en trevlig Jul!! kram, Therése