söndag 19 december 2010

Idag har jag och Gurra blivit gudföräldrar åt lilla Tobias :) ...eller faddrar som det verkar heta nu för tiden. Det var ett jättemysigt dop och vi har haft en jättetrevlig dag :) Det var för övrigt prästen George som döpte lilla Tobbe...och han döpte även mig för ca. 23 år sedan :)
Nu ska jag titta på lite sagor inför morgondagens grupparbete som äger rum inne i Skeå.
Det blir för övrigt en tidig kväll ikväll då jag ska upp kl 7.
Först och främst... Den här veckan: Den har innehållit ledighet och jobb. Ja egentligen är det ju bara att läsa veckans blogginlägg så förstår ni ;)
Ha en toppenkväll allesammans! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv; Det är massor av Mary Kay som säljs på tradera! Ett tag var det till och med en av dom populäraste produkterna! Det är väldigt synd för dom som kämpar och säljer :/ Lite mer tur för mig och dom som är fattiga, haha :)
/www.zandrassmink.blogg.se