söndag 12 december 2010

Min dag:
Ja den har bestått av lite av varje. Tvätt och stök, besök och kök. Typ.
Som vanligt har tiden gått alldeles för fort som vanligt men nu ligger jag i alla fall i soffan och vi ser på I Am Legend som hittills verkar vara totalt värdelös.
Gurra kom tillbaks från Umeå idag och just efter det så kom hans föräldrar hit :)
Till middag prövade jag på att koka risgrynsgröt för första gången i mitt liv och trots att den brändes lite så var den faktiskt oerhört god. Det kommer jag definitivt att göra igen då det var så pass enkelt :) (ja alltså jag hade ingen sån där köpt gröt på korv som man kan koka upp utan grötris).
Vi har även hunnit med lite kortspel jag och Gurra. Jag förlorade båda gångerna :( Men nästa gång kanske jag vinner ;)
Nu ska jag ladda inför morgondagens långa skoldag... från 08.30-17.00. Inte kul.
Ha en fortsatt trevlig kväll allesammans! :)

Inga kommentarer: